piątek, 5 listopada 2010

Księga ocalenia / The Book of Eli

Panie dziękuję że dałeś mi siłę i determinację dzięki którym mogłem wykonać powierzone mi zadanie. Dziękuję że mnie prowadziłeś prosto i precyzyjnie poprzez wszystkie przeszkody na mej drodze. Sprawiłeś że stałem się nieugięty gdy wszystko wydawało się stracone, dziękuję za ochronę i wszystkie znaki od Ciebie w czasie mojej wędrówki. Dziękuję że mogłem czynić dobro, PRZEPRASZAM ZA ZŁO. Dziękuję za tę przyjaźń, chroń ją…

Księga ocalenia to film dla ambitnych. Choć nie lubię filmów Sci-Fi, ten godny jest uwagi. Opowiada o życiu na ziemi po totalnej wojnie, która najprawdopodobniej wybuchła na tle religijnym. Eli - bohater, od 30 lat podróżuje na zachód z przesłaniem, z nadzieją, podróżuje by przynieść ludzkości nowe światło, które od Niego (Boga) pochodzi. Pokonać musi wiele przeszkód a te nie zawsze pokojowo można załagodzić. Cel jest jeden - Bóg pragnie przekazać ludzkości swoje przesłanie, tym razem robi to przez ręce Eli'ego.

 

A Ty masz Biblię, dostałeś już tę Księgę? - a zaglądasz do Niej, 
Eli zaglądał i sam stał się księga.

1 komentarz: