wtorek, 17 grudnia 2013

Mądrości która z ust Bożych wypłwasz

17 grudnia
Mądrości, która z ust Bożych wypływasz. 
Wszystko urządzasz, zewsząd cel dobywasz 
Przybądź i naucz nas dróg roztropności Wieczna mądrości.


Rozpoczęliśmy ostatni okres adwentowego czuwania. Ten ostatni tydzień charakteryzują antyfony adwentowe. Pierwsza z nich mówi o Mądrości pochodzącej od Boga. Oczywiście samą Mądrością jest Chrystus, zatem wołam byś wszedł do serca mego i pomógł mi uczyć się drogi roztropności. Chryste tyle dziwnych uczuć we mnie, że pogubiłem się w tym wszystkim dlatego śpiewając dziś tę antyfonę wołam abyś pomógł mi odnaleźć cel, abyś otworzył mi oczy bym mógł przejrzeć. Abym wreszcie zrozumiał, że warto walczyć tylko o Ciebie i że bez Ciebie człowiek robi i mówi dużo głupstw krzywdząc innych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz